Ledighet i Småland

 
Blev att åka ner till Småland igen nu för lediga dagar, de här bilderna är från imorse innan vi åkte hem. Vi har haft supermysigt, bra väder, jag är helt bränd i ansiktet men det får man ta :p Nathan däremot har haft keps och solskyddsfaktor. Är extremt noga med honom med det, dessutom är han ju redan brun och fin. Var iallafall riktigt mysiga dagar, men utvilad är jag knappast. Dels Elliot och Nathan tillsammans = vilda! Men det är så mysigt att se hur de verkligen älskar varann nu, de bara älskar att vara med varandra :) Nathan fyllde 1 1/2 år i fredags och det var också dagen då han slutade amma helt! Han har hållt på nu, med att vägra äta, dåligt humör, bara klänga sig fast vid mig och det har varit sjukt jobbigt. Kände bara att nu får det vara nog. Tog två timmar att lägga honom första natten och han skrek som en galning de två timmarna, + en timme under natten minst. Andra natten skrek han 3 timmar och vi grät ikapp båda två för det var så jäkla jobbigt... Igårkväll somnade han på två minuter när jag vaggade honom, vaknade och gnällde och skrek några gånger under natten men bättre iallafall. Får se hur det går ikväll :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!