Snart lov

Gud vad tiden går snabbt! Nu är det snart sportlov för mig, för första gången på år. Men ja, jag ska ju försöka bli klar med mitt examensarbete så det blir inte direkt nåt lov. Idag har jag bara haft en lektion och så har vi hängt med mamma och Elliot, Nathan sover nu i vagnen och mamma och Elliot kommer snart hit igen, ikväll blir det sleepover med Elliot, mys! Men också fullt upp ;) Passar på att njuta nu av att vara "själv" en stund. Imorgon blir det kul att ta med båda små till ÖF innan jobbet, så droppar jag Elliot till syrran i Huddinge innan jag börjar jobba.    Åh jag har inte så mycket att skriva egentligen. Just det, Nathan har fått två till tänder nu! Vid sidan av de i mitten längst ner, ploppade upp för några dagar sen :) Försöker ta söta bilder idag och lägga upp sen! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!