God morgon från en sur kille och trött mamma

Inte så god morgon idag! Igår var jag alltså helt SLUT. Kom hem från jobbet vid halv 5 och jag hade gärna gått och lagt mig direkt men det går ju inte så bra med en liten trotsig 1 åring hemma. Nathan var på dåligt humör igår eftermiddag, han var inte sjuk eller något men extremt gnällig. Han rynkar på ögonbrynen sjukt mycket å bara gnäller fram "määmmää" istället för sitt vanliga gulliga "mammaaaaaa". Så var han heela kvällen men ville inte sova. Försökte lägga honom från 8 men han somnade till slut 11 och jag likaså. Sen vaknade han 7 imorse och är fortsatt gnällig, som ni ser på bilden! Ska försöka få med hans ögonbryn på bild alltså... :p Vi har käkat frukost och jag har sminkat mig (dvs foundation och rouge för ögonen behövs ju inte sminkas längre, SÅ skönt!). Idag ska jag fixa mina naglar om jag minns rätt och så kanske ut en sväng med Nathan, så tvättstugan ikväll. 
 
Vi var förresten på öppna förskolan igår morse, jag hinner ju bara dit fredagar då jag börjar sent och Nathan hade sååå kul, ska se till att gå varje fredag och oftare om jag kan. En jättesöt liten tjej gick fram och pussade på Nathan (utan baciller hoppas jag) men han brydde sig inte alls ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!