gelélack

 
Här får ni se det permanenta lack jag la på igår, köpte det också från Let's deal innan jul, 199:- istället för 500. Det är gelelack som härdats med uv-lampa och håller upp till 4 veckor. Det är liksom en tjock yta lite som när man gjort akrylnaglar. Valde mellan rött och rosa men tog till slut rosa för jag tycker att rött är det lättaste att göra själv. Det är snarare den första färgen, ljusrosa och inte så fuschia som på den andra. Annars tror jag det är väldigt snyggt att göra fransk manikyr, men mina naglar är ju så korta. Sååå skönt att slippa måla naglarna och slippa gå med avskavt lack även om man kanske hinner tröttna lite på färgen. Om det varit vanligt lack hade det ju redan vart avskavt och fult men detta har en superfin glansig yta, love it!


 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!