<3

Är precis inne från en tripp till parken i regnet med min vackra prins! Han gungade som vanligt men åkte också rutcshkana vilket var en favorit, han lärde sig direkt att putta på för att åka ner men det var tungt för mina klena armar att hålla emot och ta upp han igen haha :P Sen satt han i sandlådan och lekte med sanden, några nävar in i munnen och näsan också och vi är sjukt sandiga båda två men gud vad det är underbart att se honom upptäcka allt... Jag är lite dålig på att vara ute men ska bli bättre på det, barn älskar ju sånt! Han invigde regnkläder i storlek 80 idag (de första han har) så de va lite oversize men värst var gummistövlarna, de är storlek 20 och han har 20 eller till och med 20,5 i sina andra skor nu så jag tänkte att de skulle funka men de var för stora och bara ramlade av när vi var ute, inte så lyckat :p Men nu vet jag det! Nu sover prinsen i vagnen, han tog en powernap på 20 minuter imorse också. Jag skulle lämna in en uppgift senast kl 11 och han ville inte låta mig skriva klart utan var grinig och klängig men det var bara för att han ville sova, så skrev klart det sista med honom i famnen och en hand på tangenterna haha... Nu ska jag städa i ordning lite och sen fortsätta läsa rapporter inför C-uppsatsen om jag hinner innan min prins vaknar. Han är så söt och har lärt sig låta som en hund, eller ja okej men han försöker iallafall låta som en hund. Imorse när han vaknar så gav han mig världens vackraste leende så fort han öppnade ögonen och sen började han skälla som en liten hundvalp haha... Så mysig :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vad mysigt med lek i park! :)

2012-10-15 | 08:41:13
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!