God morgon

Idag tog jag och Nathan morgon vid 04,40! Hade satt larm på kvart i sex men jag protesterade inte när han vaknade för jag somnade själv vid nio igår, så skönt! Nathan var supergrinig och sur igår eftermiddags och jag kunde inte förstå varför, sen upptäckte jag att han hade lite feber stackaren så han fick en alvedon och somnade vid halv 7. Nu fick jag honom att somna precis innan jag gick också, perfekt :) Blir en kort dag på praktiken för vid 2 ska jag operera min tå IGEN, eftersom gubben gjorde fel första gången, så surt! Nu är det iallafall på en riktig klinik och jag har väntat typ två månader så det var på tiden... Sen blir det nog en tidig kväll idag med, är redan (eller fortfarande) supertrött...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!