Klagomålsbrev ^^

Nu bloggar jag direkt från kirurgirummet hos min nya vårdcentral. Halva andra nageln ska bort nu och ligger och väntar på att bedövningen ska hjälpa. Måste bara säga att fy faaaaasen vad dålig service det är på de här jäkla vårdcentralerna på Södermalm!! Det är helt otroligt. Ni minns kanske att jag var sur sist över att läkaren bara försvann iväg direkt utan att ge några råd eller ens säga hejdå och dessutom fick jag vänta nästan en timme efter min tid. Iallafall, nån sa till mig att om man inte tar bort nageln på rätt sätt så växer den ut konstigt och blir förstörd men efter att ha väntat och haft ont i tre månader gick jag till denna vårdcentral. Idag hade samma läkare ingen aning om att han gjort min tå och hade inte ens skrivit in nåt om det i journalen! Han tyckte den såg konstig ut men sa att jaaa så får det vara, ibland blir det så. Seriöst, han har missat att skriva i journalen och nämnet inget om vad som kan gå fel... Åh jag blir såå less! Så förmodligen får jag gå resten av livet såhär pga att en kass läkare... Nästa gång jag blir sjuk får jag väl leta upp en tredje vårdcentral här och se om den är bättre, alla kan ju omöjligt vara såhär!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

tyvärr verkar det där vara standarden på sveriges vårdcentraler...

2012-05-25 | 07:50:15
http://fashionstars.blogg.se/
alexandra

ush jag kan rekomendera en super bra läkare, doctor hussaini, mm stavar nog inte precis så men han finns på vid hötorget super bra lyssnar å gör ett jätte bra jobb. jag vart rekomenderad honom för ca 4 år sedan nu går jag och alla mina syskon där lätt att få tid oxå. tele 08245591, kungsgatan 48 dr. hussaini..



lycka till å må bättre

2012-05-25 | 08:22:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!