dagens bilder

 

Nathan har blivit duktig på att sitta nu, men man måste ha koll för ibland tappar han balansen ;)

 

När jag rensade bland kläderna hittade jag denna jättesöta dräkt som Nathan fick av Jamies pappa när han föddes. Jag kommer ihåg att jag tänkte att guuuuud vad stor den är men nu sitter den perfekt. Tiden går! Nu ligger min prins här bredvid och äter en majskrok. Idag har han också ätit lite gröt och lite kalops, han äter bara små portioner än så länge, tror det är att han "småäter" eller snarare "småammar" mycket när han är med mig så då är han oftast bara lite hungrig ;) Ska fortsätta njuta av kvällen med min lilla baby, imorgon blir det skola och jobb. Men om mindre än en månad är vi iväg på semester!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vilka härliga foton! :)

2012-05-23 | 08:50:54
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!