mycket sött hos oss igårkväll...

 

 

Igårkväll var det mycket sött hemma hos oss, tia Salo var på besök med lilla Leila och ni ser ju själva hur stor Nathan är bredvid henne, kolla in benen liksom ^^ Var i skolan på förmiddagen, seminarium för c-uppsatsen och jag har sååån ångest! Usch usch usch. Jag vet verkligen inte hur detta ska gå. Om 2 månader ska min c-uppsats in och än så länge är inte ens ämnet klart... Anyways. Sen var vi en sväng på stan i solen och även hos läkaren med min tå (igen). Sen var också mamma här en stund på kvällen, mys och träffa henne :)

 

Idag, gud haha kan inte fatta att klockan redan är halv tre! Har umgåtts lite med Nathis, sen när han somnade för tuppluren på morgonen somnade jag med och vid halv 1 var vi uppe igen, sen dess har vi båda hunnit äta och nu har Nathan somnat igen. Han var på superdåligt humör, tror han sover mycket under dagen nu för han har sovit dåligt under nätterna, har legat och vänt sig massa och till och med vaknat och skrikit vilket han aldrig gör annars. Vi ska straxt iväg till centrum och ÖB för att handla tvättsvampar och såna roliga saker :p Ikväll MÅSTE jag dessutom plugga, tentan ska in på tisdag!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!