Nathan överraskade rejält igår...

Med att somna själv i sin egen säng helt av sig själv! Han har helt ärligt aldrig somnat utan att vara i famnen (och vaggas för det mesta) och oftast vill han ha nappen eller snutta till sömns. Klockan var bara sju och jag hade ingen tanke på att lägga honom utan han låg med speldosan på några min, när jag skulle sätta på den igen låg han på sidan och tittade på figurerna där och verkade hur nöjd som helst så jag satte inte på den igen. Efter fem min till undrade jag varför det var så tyst och lugnt och då hade han somnat <3

Han vaknade några gånger fram till kl tio och tog nappen och sen flyttade jag över honom till vår säng för att amma och byta blöja ^^ sen sov han ända till 9 imorse, bara vaknade för att äta. Haha då 14 timmars sömn! Han verkar bra annars så han måste bara vart väldigt trött.

Läste att ofta märker man inte bär bebis vill sova, ofta runt sju, för att han verkar överenergisk och man låter det då gå så långt att han blir övertrött och arg. Undrar om det är så med min prins, ska testa att lägga honom på samma sätt ikväll :)

Imorgon var min enda lediga dag men nu måste jag till skolan och plugga inför tentan, Nathan får hänga med eftersom det är grupparbete, får se hur det går :D Nu är jag påväg hem från skolan, blir bara hemma en snabbis för vid tre ska jag till jobbet, blir en lång vecka verkar det som...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!