tisdag

Nu är jag hemma från en heldag i skolan och har precis ätit middag och diskat :) Jobbigt med en lång dag (oftast har jag bara en tvåtimmars lektion) och så jobbigt att gå ifrån Nathan på morgonen när vi sover så mysigt tillsammans... Han ligger nu och sover i vagnen efter att ha varit ute med pappa och jag bara vill att han ska vakna nu för jag behöver verkligen amma!! Nu gnydde han till lite så ska försöka väcka honom så han kan äta :p Tänkte sätta på Mia Skäringers dvd som jag fick i julklapp också :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

förstår att det känns jobbigt att vara ifrån honom!

jag och sami ska på restaurang och bio nästa helg. då kommer mamma passa liam. första gången jag är ifrån honom längre än en halvtimme, får se hur det går! :p



har du tid att ses något nästa vecka? :)

2012-01-04 | 11:56:25
http://fashionstars.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig

Jag hatar den känslan, när det börjar spänna i brösten alltså. Efter alla mjölkstockningar jag haft får jag typ panik och känner mig tvungen att pumpa.



Socker och koffein är lika jobbiga att vänja sig av med enligt min erfarenhet. Bra idé att se till att inte ha det tillhands hemma. Du får se till att inte gå till affären hungrig bara ;)

2012-01-04 | 14:27:57
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!