femtonde februari

 

Så söt bild på min lilla prins :) Har blivit så dåligt bloggande, ska försöka bli bättre för det är ju så kul att gå tillbaks och titta på sen! Den här veckan är väldigt stressig som sagt, jobbar mån-tors, har lektioner fyra dagar dessutom! Igår blev inte riktigt som jag tänkt ^^ Stängde av larmet vid sju, men hann ändå tvätta två maskiner vid 9 :p Sen var jag på Krigsarkviet men måste tillbaks igen nästa vecka för det var myyyycket mer tidskrävande än vad jag trott! Lite surt sådär... Hann aldrig till läkaren heller och nu har jag ingen mer ledig tid denna vecka så om det inte blir bättre får jag gå nästa vecka. Då är det mycket skönare för jag har bara en lektion, visserligen ska hemarbetet in men det är ju skönare att jobba hemifrån. Imorrn ska jag in med en hemtenta, skrev det mesta i helgen och får göra klart det sista imorrn innan jobbet, gosh!

 

Var uppe vid sju och Nathan också, hans ena öga kunde han inte öppna pga var så det var en enögd liten kille som tittade på mig med världens smail :P Dessutom har han blivit täppt igen men han är så glad ändå min lilla älskling. Nu är det bara att väga emot, är det värt att ge honom droppar i näsan vilket gör honom galen eller låta honom vara, inatt lät jag honom vara men under dagen får vi ta ut allt snor ändå... Min prins har somnat igen och ligger du i liggdelen från vagnen, hans favoritplats för att sova! Jag ska straxt iväg på seminarium, är hemma igen vid 1 och sen jobbar jag ikväll. Längtar till helg!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!