Tisdag

Idag är min enda lediga dag den här veckan, (ok arbetsveckan :p) men ändå är jag ute medan bebis ligger och sover så skönt. Hade satsat på att vara på Krigsarkivet när de öppnar kl 9 men nu är jag iallafall på tbanan. Måste fixa källor till min lektionsplanering om slaget vid Poltava som ska in på fredag och jag är så sjukt opepp! Det är så krångligt och segt där och man ska fylla i blanketter osv osv... Men men hoppas det inte tar för lång tid!

Idag kommer syrran hem från Thailand och jag och Nathan hade tänkt komma och hälsa på men igår hade Elliot spytt och magsjuka är det sista jag behöver nu så det blir kanske inget av det, trist!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!