monday

Sitter pa sangen med Nathan bredvid, han ligger och pratar och sparkar och viftar med armarna, lilla alsklingen :) Kom hem fran jobbet for en liten stund sen och har precis atit god pasta. Idag ska vi forsoka lagga oss tidigt, men Nathan kommer formodligen satta stopp for de planerna :p Imorgon maste jag tvatta en maskin vid 7 och sen till oppna lakarmottagningen med min tá, har typ fatt nan infektion och har haft superont typ en manad och nu har det blivit annu varre :s Sen maste jag ut till Krigsarktivet for att fixa kallor till en uppgift till skolan, hem en snabbis och sen jobb. Gosh! Men men, denna vecka blir jobbig men sen blir det mindre att gora =)


Tva bilder jag knappte pa Nathan idag :) Han gav forresten ifran sig sitt forsta hogljudda skratt forra veckan nar Andres kittlade honom. Hann till och med med att slanga fram iphonen och filma nagra sekunder, underbart =) Har inte fatt hora det mer en en sekund efter det men det ar nat att se fram emot  :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

ja då är det ju tur att det finns så bra ersättning idag :)

2012-02-14 | 16:04:43
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!