gårdagens bebis


Igår hade Nathan en helt ny outfit som han fick av sin gammelfaster (haha kul att hon är 23 år gammal) i Ecuador. Storleken på plaggen är "6 månader" men jag var visst smart som kollade igenom allt igår för de sitter perfekt nu! Nathan är ju inte heller ovanligt stor så det är tydligen en stoooor skillnad på latinobebisars storlek ^^ Så nu har jag tagit fram massa fint som motsvarar typ stlk 62-68. På torsdag får vi se hur lång han är! Har börjat ta bort stlk 56 nu, det mesta går ju att använda men det är lite smått och han måste ju hinna använda allt fint, så man inte hoppar över en hel storlek.

Nu har det förresten blivit mycket lättare att locka fram leenden, Nathan äälskar när man sjunger för honom :) Så det blir mycket Bä bä vita lamm, Nyss så träffa jag en krokodil... tyvärr minns jag bara texterna halvdant så det blir lite sisådär, igår sjöng jag på Gyllene tider låtar och det funkade lika bra det ^^ Han ligger och "sjunger" med och jollrar :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emmy

passar skorna ännu? :)

2012-02-08 | 00:41:21
http://emmyochfia.blogg.se/
Caroline- Mamma till Wilda

glad kille =)

2012-02-08 | 22:31:42
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!