gardagen

 

Igar efter skolan kom min gamla gymnasieklasskompis Mariam hit och traffade Nathan for forska gangen, jattetrevligt :) Cynthia var har ocksa och hon har sjalv blivit riktigt stor och ar nu gravid i v 32! Ska bli sa spannande att se hennes bebis och dessutom om det ar tjej eller kille, det vet dom inte an...

 

Pa kvallen kollade vi pa film, bla senaste Twilight, antligen! Nathan somnade vid 7 ungefar igarkvall och sen vaknade han bara for att ata en gang och sov vidare anda tills vi la oss! Jag var helt installd pa att han skulle vakna och vilja vara vaken hela natten men det gjorde han inte! Jag vaknade sen vid halv 4 och da sov han fortfarande, blev lite orolig just eftersom han aldrig gor det och forsokte vacka honom men han sov superdjupt! Verkligen ovanligt for att vara honom, jag puffade pa honom till hans vaknade anda och sa at han lite och somnade om. Vackte honom igen vid 7 och han var sjukt svarvackt :p Om han fortsatter med det har som en ny vana vore det ju skont och da ska jag inte vacka honom utan sjalv forsoka sova hela natten hehe :) Men blev ju lite orolig eftersom det ar sa olikt honom. Han vaknade nu vid halv nio men nu har han somnat igen i min famn och jag ska passa pa att plugga lite :)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!