Si tu no existieras

 
Jag är rädd för att förlora dig och livrädd att du ska komma tillbaka;
jag kan inte leva med dig och utan dig är det omöjligt!
Jag dör för att få se dig igen och du dödar mig om du kommer tillbaks
Vad underbart det skulle vara att vakna och se att du inte längre finns!
 
Om du inte fanns, skulle dagarna vara kortare,
Om du inte fanns, skulle luften vara lättare,
jag skulle inte behöva andas den arom 
som du lämnat sen den dagen du gick din väg

Jag har aldrig varit så olycklig och lycklig som jag varit med dig,
det vore mycket bättre om du inte fanns... 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Poetry ;)
Fin bild :)

2012-12-29 | 23:53:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!