När man är sjuk får man äta glass!

 
Nathan tog över pappas glass, lite svårt att äta kanske och lite för kallt verkade han tycka, men lite fick han i sig iallafall :) Tror att han har ont i halsen som sagt, det är inte många skedar mat han fått i sig :( Jag började känna mig förkyld igår när jag satt och skrev, frös massa och så hade jag ont i halsen under kvällen men som tur vaknade jag och kände mig bättre! Nathan somnade inte förens 12 igår kväll för han hade ju sovit flera timmar under eftermiddagen. Idag har jag faktiskt laaatat mig på första gången sen ja jag minns inte när! Legat och myst medan Nathan slumrat och inte ens diskat ^^ Ska straxt iväg och lämna pappa på jobbet och jag och Nathan ska handla lite mjölk och sånt. En soft dag behövdes! Om Nathan sover nåt mer i eftermiddag blir det plugg då. 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!