helgen på landet

 

Nathan somnade nyss och jag har precis målat naglarna och tänkte lägga mig bredvid honom, skönt med en tidig kväll för vi var alla trötta! Imorse var vi uppe vid halv 8 vilket är ovanligt tidigt för oss, men vi la oss tidigt igårkväll också. Trötta av all ren luft kan jag tänka mig ;) Har haft det supermysigt på landet med mamma och lillebror, här får ni några bilder, tog en massa så det blir nog mer sen! Vi har haft superfint väder, igår satt vi ute och njöt och Nathan sov skönt i vagnen, har ätit massa gott och bara tagit det lugnt. Jag han med lite, med betoning på lite, plugg men det är åtminstone något. Elliot har varit jätteduktig med Nathan, bara pussat och klappat honom, sjungit för honom och berättat sagor, även visat alla saker Nathan ska få av honom när han blir "stor", bland annat en leksaksbil i trä som han ska få "när han fyller 15 år" haha. <3

 

Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla prins, så mysigt! Imorgon kör vi igång denna vecka som blir sjukt intensiv. Börjar bra med att tvätta en massa kl 7 imorgonbitti så jag kan behöva den där sömnen...

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vilken mysig helg :)

2012-04-16 | 10:05:46
http://fashionstars.blogg.se/
Jennifer

vilka fina bilder :)

2012-04-16 | 18:21:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!