nathan har upptäckt sina fötter :p



De här bilderna tog jag på min prins häromdagen, han har börjat leka med sina fötter och även snutta på dem, ser så himla gulligt ut! Just nu är vi nog påväg till Södertälje för att hämta min lillebror på dagis och sen direkt till mammas jobb. Vi ska nämligen åka med dem till Småland över helgen! Ska bli supermysigt att spendera tid med dem och också att komma till landet ett tag :) Blir ingen uppdatering men jag har tidsinställt lite inlägg precis som detta ;) Plugget hänger såklart med till Småland också, mamma får mysa med Nathy och jag passar på att skriva på uppsatsen, nu är det 100% som gäller!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jennifer

haha så söt!

2012-04-16 | 18:22:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!