Nathan 5 månader

 

7150g 69,2cm

 

Tiden går fort och Nathan växer som bara den :) Fast ändå, fatta att för ett halvår sen låg han i min mage..? Fortfarande svårt att fatta för mig haha! Han vänder sig hela tiden från rygg till mage men från mage till rygg har han bara vänt sig några gånger, istället ligger han tills han blir sur och trött och ligger och gnäller med huvudet ner så att man ska vända honom ;) Han har provsmakat gröt, banan och katrinplommonpure några gånger utan resultat, inte mycket som verkligen kommit ner i lilla magen ^^ Har tänkt börja ge honom lite gröt varje dag nu så han vänjer sig till sist, om en månad måste han ju börja med mat! Nathan är glad hela tiden förutom när han är övertrött, bara man säger något till honom får man alltid ett vackert leende och nu är det också lättare att locka fram riktiga gapskratt, han är kittlig runt halsen :p Han föredrar fortfarande att vara stående i famnen än sittande och är riktigt vinglig när han ska öva på att sitta själv så det lär dröja innan han lyckas med det. Han sover helt ok på nätterna, inatt sov han till och med 23-06, det var nog rekord. Annars brukar han vakna några gånger och snutta men det gör inte så mycket, han sover fortfarande hos mig och det får han nog göra ett tag till skulle jag tro :p

 

Det är så kul att se honom utvecklas men jag kan inte riktigt fatta att om några månader kommer han krypa runt här hemma och så fort som de här fem månaderna gått så är han väl snart ett år ;) Just nu ligger min prins och sover middag, han har vart febrig under dagen efter gårdagens vaccin men nu är han bättre :) Nu blir det chokladboll och plugg för mig!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!