babies x2

 


Det blev fullt hus hos oss idag, jag skulle egentligen iväg och plugga (FASEN OCKSÅ) men men det blev ändrade planer och vi fick vara barnvakt till lilla söta Leila. Jag provade på att sköta två bebisar på en gång (medan Andres lagade mat) och jag kan lova att det inte var det lättaste, en räcker gott och väl ;) När Nathan höll på att somna skrek Leila och väckte honom, då började han skrika och man kan ju bara sköta en i taget :p Nathan låg och skrek bredvid henne när jag skulle byta blöja men sen hörde han hennes skrik och liksom stannade upp och kollade på henne och slutade själv skrika haha, sötnosen :) Den här dagen har verkligen spruungigt iväg kan jag säga, redan halv nio. Nathan sover, vet inte om det är för natten eller om det är en powernap :p Jag ska fixa i ordning lite här hemma medan, imorgon tar vi nya tag med plugg på bibblan på förmiddagen och jobb på eftermiddagen. Plugget tar verkligen emot men jag måste verkligen sätta fart, 15 maj ska c-uppsatsen på 30 sidor IN! Wish me luck :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

haha fullt upp!

sa det till sami igår också, tänk om vi hade haft tvillingar! måste vara superjobbigt men kul på samma gång.



vilka söta foton i inlägget förresten :)

har du tid att ses något nästa vecka?

2012-04-18 | 08:41:22
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!