söndag


Håller på att bli riktigt galen här alltså, nu har jag för typ femtioelfte gången suttit och försökt komma in på försäkringskassan för att fixa föräldrarpenning och det men det går bara inte med e-legitimation. Åh jag blir så arg! Varför måste de krångla till allt egentligen?! Jag skiter i det här nu och tänker gå och sitta och vänta på deras kontor sen istället. Gahh. I fredags hade vi två timmars väntetid hos Skatteverket, sweet...

Igår kväll såg vi på filmen Arthur med Russel Brand som var rätt kul och jag tryckte i mig massa vindruvor och maltesers. Idag ska vi alltså städa trappen och sen bara vara hemma och fixa och ska se till att plugga lite också :) Fick hem ett paket i veckan från Goboken, och ja jag är sådär hemsk att jag fick välkomstpaketet och sen gick ur direkt... Det var en jättefin fylla i bok om bebis så nu har vi en på svenska med och jag har börjat fylla i den. Sen är det en pekbok och en bok om lekar med bebis osv. Också ett superfult hjärta som var nån slags leksak men den slängde jag direkt. Tips iallafall för er gravida, beställ om ni inte gjort det än!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

hade också en massa problem med e-legitimationen. men fick det att fungera på samis dator.

vad har du för bank?

2011-09-18 | 12:33:17
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!