Torsdag

Bloggar från mobilen igen, så jobbigt med tangenterna men men... Dålig uppdatering eftersom jag inte gillar att blogga utan bilder o har inte hänt nåt värt att fota direkt. Nu e jag påväg till föreläsning igen, shit en vecka kvar till provet nu måste jag vekligen börja plugga som fasen. Måste verkligen klara detta prov, sen går jag ju på ledighet tills precis innan jul! Lyssnar på The Dreams nya skiva o det är så jäkla bra! Tror inte det finns nån annnan bra rnb just nu om jag ska vara ärlig. Är så stel i ljumskarna (?) o runt där, precis som träningsvärken som håller i längst efter ett riktigt hårt pass, känns tex riktigt mkt när jag ska sätta ena benet över det andra alltså i kors. Åh jag hade ju riktigt mkt synliga benmuskler som jag jobbat upp som fasen innan jag blev gravid men nu är det inget kvar av dem :( Jag hoppas att jag får en bra förlossning så jag kan börja träna snart igen, om jag ens kommer vilja skiljas från bebis en timme ens dvs ;)

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!