37 veckor

Bild från idag 37+2


Ny bild nu och ny vecka nu igen, rätt så snabbt går det ändå! Jag märker inte direkt att magen växt något sen förra veckan men stor är den minst sagt. Och min navel ja... jag hade ju alltså piercing och piercinghålen är typ en miljon gånger större än innan och det har blivit som ett kryss av en liten bristning just där, haha piercingen ska definitivt in igen sen så det inte syns så mycket! Nu är bebis helt färdig och kan födas när som helst utan att det skulle vara något konstigt, men förmodligen är det ju några veckor kvar. Bebis rör sig riktigt mycket där inne och jag känner verkligen minsta lilla rörelse nu eftersom att han är så stor :) Jag mår fortfarande bra, lite ont när man går ibland och ja rätt jobbigt är det att vända sig i sängen men annars så! Nu börjar vi ändå bli klara för bebis här hemma, allt är städat och fixat och ordnat och idag packade jag bebis del av bb-bäskan iallafall. Ska se till att få resten klart nu också, man vet ju aldrig när det är dags :) Jag tror dock att bebis kommer vilja stanna kvar längre i magen, så då ber jag honom stanna fyra dagar extra och få personnummret 11111 ;) Vi får väl se hur det går med det...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Vardagslycklig

Mitt blindtarmsärr drog ut sig väldigt mycket under graviditeten. Men nu efter ser det faktiskt ut som vanligt igen, kroppen är fantastisk :)

2011-10-20 | 10:12:52
http://vardagslycklig.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

vore ju coolt med det personnumret! :)

jag har fortfarande inte packat bb-väskan :p bara hans grejer för de packade vi snabbt när vi åkte in på kontroll sist. hade vattnet fortsatt sipprat hade jag inte fått åka hem nämligen eftersom han då hade blivit för tidigt född.

men resten av alla grejer som ska med är inte packade ännu. är så seg med sånt jämt :p en sista minuten packare helt klart

2011-10-20 | 14:44:52
http://fashionstars.blogg.se/
Michelle

super fin är din blogg<3

2011-10-20 | 16:47:23
http://ponnybrudarna.se
Ayse-gravid tvåbarnsmamma

hej hej. hittade nyss hit. Fin blogg. :)

2011-10-20 | 17:12:09
http://graviditetsbloggen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!