Vecka 41

Jaha, BF + 1 då! I natt vaknade jag faktiskt av att jag hade ont, tror det var mina allra första förvärkar ^^ De kom och gick med en stunds mellanrum så jag precis började slappna av och somna om och så blev jag väckt igen för så pass ont gjorde det, men inte dööödsont som jag väntar mig de riktiga värkarna. Efter typ två timmar gick det över och jag vaknade sen rätt besviken eftersom allt lugnat ner sig. Men men, det lär väl vara ett tecken på att det går åt rätt håll iallafall :)

Nu har jag diskat och fixat, får försöka hitta något sätt att sysselsätta mig idag så jag inte blir helt knäpp...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

så fin nya desigen är! härligt att känna att kroppen börjat förbereda sig för förlossningen. hoppas det drar igång snart för er!



har ju inget med magens storlek att göra hur stor bebisen är :) jag har ju hela tiden haft en kurva på mitten även om många trott att jag varit superliten. kul att visa hur fel folk hade :p är glad att jag inte visste att han var så stor, då hade jag nog varit rädd för att krysta. men så här i efterhand är jag jätteglad att han är en 4 kgs bebis! han har en stark nacke och känns inte så bräcklig. :)

2011-11-08 | 16:14:04
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!