Jessica

 

Två fina bilder på min fina syster från igår. Det blir så snygga bilder ute bland höstlöven nu, man får passa på innan de multnar bort! Älskar verkligen att fota, ska spara sen så jag kan köpa en likadan kamera som syrran och ta riktigt fina bilder :) Nu blev jag så sugen på att göra en ny header och design också, är lagom trött på min som jag skyndade ihop innan mitt photoshop tog slut kan jag lova... Måste försöka skaffa Photoshop så jag kan göra en ny!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle

super fina bilder:)

2011-11-03 | 10:49:40
http://ponnybrudarna.se
Bea

Hej :) !

Kikade in på din blogg nu och den var verkligen jättefin :D !

Hur är det med dig idag? :)



Kramar Bea

2011-11-03 | 10:58:26
http://svettlukt.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

än så länge vet jag ingen av de som är beräknade efter som fått barn. bara en läsare som skrev att hon hade en vän som hade bf 1a november som fick sitt barn 27e oktober. men det är ju inte samma sak. när du eller någon annan som har beräknad snart men inte ännu får barn och jag fortfarande är gravid då jäklar kommer jag bli otålig!

mensvärk har jag haft till och från i två veckor nu. brukar du ha det i vanliga fall? sarah har aldrig haft mensvärk. hon fick dem värkarna först dagen innan hon födde sin dotter. så det är ju jätteolika! (själv har jag i vanliga fall extremt mycket mensvärk, så det kan vara därför jag känt det så pass länge och tydligt nu i slutet av graviditeten)



första gången jag märkte att tröjan var lite blöt var för två tre veckor sedan. men förstod inte att det var mjölk. som du säger, skönt att veta att allt verkar vara normalt, att man lär kunna amma :)



oj lång kommentar :p

2011-11-03 | 11:36:29
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!