söndag



Inatt var en riktigt jobbig natt, Nathan har varit väldigt gnällig och nu vaknar han om jag försöker flytta mig en millimeter så vi inte ligger bröst mot bröst haha, det är mysigt att ligga så men min rygg är inte glad kan jag lova! Han vaknade typ en miljon gånger kändes det som och det är inte så att han ville äta egentligen utan han vill bara snutta (verkar det som). Vid fyra vaknade han och var pigg! Han låg och tittade och så fick han hicka som höll i sig riktigt länge så vi låg båda klarvakna och tittade på varandra en timme :p Vid halv 11 gick vi upp iallafall. Egentligen "sover" vi typ 12 timmar men pga alla små pauser i sömnen är jag ändå trött.

Sen har jag fortsatt med "sova-själv" kämpandet, det går sådär. Nappen är räddningen för att han inte skall vara helt hysterisk men däremot vaknar han till när den ramlar ut, egentligen var femte, tionde minut skulle jag tro att man får vara där att lugna honom. Har honom i vagnen vilket blir lättast för mig :) Lyssnar på batchata och sjunger (bara när INGEN annan kan höra haha) för honom vilket han verkar gilla iallafall. Han är nog van vid musik hela tiden från tiden i magen, nu kan man ju inte ha samma volym direkt men vi tycker det är viktigt att han lär sig att kunna sova med normala ljud omkring så han inte blir för känslig...

Straxt blir det nog mattid för honom iallafall framför tv:n, han äter nog uppemot 40 minuter när han verkligen äter.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Vardagslycklig

Vi tampas fortfarande med Elton och hans sovvanor. Han tror fortfarande att natt är dag verkar det som. Vi försöker hålla honom vaken på dagarna, men det hjälper inte :P

2011-11-20 | 17:36:53
http://vardagslycklig.blogg.se/
Amanda Matanovic

fin blogg du har!

Allt bra med idag idag? :D



- Va gärna med i min DAGENS BLOGG TÄVLING i min blogg!

// Amanda, http://ammm.blogg.se/

2011-11-20 | 18:21:12
http://ammm.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

åh fy för sånna nätter! jag blir less när liam vaknar fyra ggr per natt :p men det är för att han i vanliga fall bara vaknar två ggr

2011-11-21 | 11:33:23
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!