jag bjuder på den här!

 

Vad fasen, jag är inte den som inte kan bjuda på sig själv, eller åtminstone såhär i efterhand ;) Såhär fint var mitt hår för en vecka sen, efter att ha lagt i en blondering/avfärgning i mitt hår som var tonat mörkbrunt. Haha fy fasen, jag visste att det inte skulle bli bra direkt men att det skulle bli så hemskt trodde jag inte. Det gick från vitt i hårbotten till mörkrött i topparna. Och nej det såg inte "coolt" ut som syrran sa, det såg förjäkligt ut! Anledningen var ju såklart att jag haft i många fler toningar i det hår som vart med längst och nästan inga längst upp så färgen var starkare i topparna... Nu sisådär 10 blekningar senare så ser håret ok ut, dvs. jag kan gå ut utan att skämmas ;) Dock är det fortfarande i olika färger, "jordgubbsblont" i topparna och med vissa BLÅvita delar tackvare det starka silvershampoot haha.

 

Vad ska jag säga? Tydligen hade jag jäkligt starkt hår eftersom det fortfarande sitter och kvaliten verkar inte ha försämrats särskilt heller, och visst fasen blev det billigare än hos frissan iallafall ;)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!