God morgon

Nu är det måndag och nya rutiner och vi var uppe före 8 ^^ Andres är och tränar innan han har sin första skoldag och bebis förstod att det var bäst att vänta lite så han hinner med det verkar det som.

Som ni ser är vi nu nere på 0 dagar, idag är BF! Idag är dagen vi väntat på ända sen i mars, som jag gått och stirrat på den där räknaren, när det under 150 dagar kvar och sen när man var nere på tvåsiffrigt och sen under FEMTIO dagar! Det har gått väldigt snabbt men samtidigt är det så mycket som hänt sen i våras så det känns som ett helt annat liv, det känns som att det var väldigt, väldigt länge sen men ändå som att det gått snabbt...

 

Antal tecken på att förlossningen närmar sig: NOLL! När tror ni att bebis kommer?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

Meeen guuud så roligt... hoppas att den ploppar snart hahah =) visste du vad det blir, kommer inte i håg om jag har frågat =). haha. Kram

2011-11-07 | 10:17:02
http://bonusfamily.blogg.se/
Hannah

Hoppas den kommer snart och att förlossningen går bra! :)



Jag har en tävling i min blogg, var gärna med! :)

Kram

2011-11-07 | 13:29:44
http://rosaacykel.blogg.se/
Ylva Lee - Mamma till Lily

Jag kände inte heller att det var på g över huvud taget den sista veckan, sen på bara en dag, fyra dagar innan bf fick jag plötsligt sammandragningar hela tiden, därefter förvärkar fram mot kvällen och nästa dag var hon här.



Har hört också av andra att det kan gå väldigt väldigt fort, vissa känner ju inte alls någonting och går runt öppna tre-fyra cm utan att ha känt något alls i förväg. :)

2011-11-07 | 13:44:04
http://shuang.blogg.se/
Mallesplace - Go My Own Way

Tänk att man väntar så länge på att något så fint ska komma. Håller tummarna för dig att bäbben kommer snart! :)

2011-11-07 | 13:50:10
http://mallesplace.blogg.se/
Anna

Jag vet när han kommer...det blir på torsdag vid 3tiden så du kan koppla av ett par dagar till!

2011-11-07 | 16:55:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!