flaskmatning



Nu har vi testat med amningspump och flaska och det verkade funka fint :) Det är bäst att han får vänja sig direkt att ta flaskan ibland så det funkar bra sen. Usch vill inte ens tänka på att vara borta från min bebis en hel dag men men men that's life.

Lilla skitungen var så fräck att när jag berättar för hans pappa att han hängt vid min arm hela tiden han varit borta och vägrar sova själv, jo då somnar han minsann gott och får väckas efter två timmar haha. När Andres skulle mata lät vi honom vara utan blöja varpå han såklart kissar ner honom, skrattade gott kan jag lova. Sen lindade jag honom i ett lakan och satt med honom i knät, varpå han hämnas genom att bajsa ner mig! Genom, lakan och leggins, till och med in på trosorna! Japp, så där blev det ett skrattar bäst som skrattar sist typ ;) Nu har jag fixat tv:n som inte funkat på en vecka, ska sätta mig där ett tag innan det blir fotbollen, då blir det nog sängen för mig och Nathan.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!