:)

Min lilla pojke ligger och sussar så sött... i sin egen säng!!! Vi som gjort hans säng så fin och sängen är det som mest pengar spenderats på och så har han ju inte sovit där i en enda gång men nu ligger han där och sover! Han vaknade vid halv 4 och ammade och sen somnade han i famnen när vi fick besök så jag lämnade över honom till pappa som la honom i sängen och där har han fortsatt sova tills nu. Är helt amazed haha! Besökarna var de som håller på att jobba med vår kommande lägenhet och vi fick se ritningen och lite sånt, så himla kul :) Den kommer bli riktigt grym och myyycket större än vad som var beräknat från början. Förhoppningsvis är den inflyttningsklart i sommar :)

Nu ska jag placera mig i soffan, så mycket tid jag haft idag, har till och med hunnit fixa naglarna... Kanske ska man ta och passa på och plugga lite? Om några veckor är jag tillbaks i skolan, har liite ångest inför hur det ska gå ja...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!