39 veckor


Bilder från igår 39+1

Yes nu är vi inne i vecka 40! Förhoppningsvis den sista veckan! Det har gått snabbt det måste jag erkänna. Tiden gick allra långsammast fram tills vecka 18 då jag hade ultraljudet och magen började växa, innan dess kändes det så overkligt och jag var mest bara orolig hela tiden. Nu känns det i och för sig fortfarande overkligt, overkligt att vilken dag som helst inom de närmaste tre veckorna kommer jag garanterat ha min bebis här, se hur han ser ut och ja, det är sjukt overkligt! Nu känner jag mig ändå redo för att han skall komma, inte så att jag har så mycket besvär av att vara gravid. Nu är det fler toabesök definitivt men har inte haft ont i händerna den senaste veckan, fast svullna och tjocka är de fortfarande ;) Känner helt enkelt att nu får det ändå vara dags, bebis skulle vara mycket välkommen redan till helgen men jag tror det kommer dröja och dröja. Håll tummarna för att vi slipper BM-besöket nästa torsdag iallafall!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

O my good hon är blond (nåja nästan...) igen, du passar lika bra i båda färgerna baby men när du är blond så ser du mycket snällare ut (passar bra på en nybliven mamma) men som blondin så kan man inte använda lika mycket smink för då ser man så hård ut. Dock inte ett problem för dig då du inom en snar framtid hasar omkring omålad, trött och med lite babykräk rinandes ner på ryggen...skoja bara jag tror att du blir en super chic lite snygg mamma!

Puss

2011-11-02 | 21:06:35
Maria - med bebis i magen ☆

åh vilka fina foton! :)



ja nu kan det ju hända när som helst för oss båda, det är inte ens säkert att min förlossning sätter igång före. jag verkar ju ha en jäkligt envis grabb i magen :p

2011-11-02 | 21:17:23
http://fashionstars.blogg.se/
Tess

Superfin mage :)

2011-11-03 | 11:19:38
http://www.egowar.se
melinda - mamma till Nova

mysigt! fin mage :)

& jätte fin blogg :)

kika gärna in på min & kolla

cammie

Oh här var man så där rund och fin som bara en gravid kvinna bara kan vara! =) Önksar dig all lycka! =)

2011-11-05 | 12:29:21
http://[email protected]
ida

du är så fin rebecca!!

hoppas bebisen kommer snart, lycka till. :D

2011-11-07 | 15:06:35
http://farbeyondthevalley.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!