valborg 2011


Lite kortis update om valborg :)
Vi letade febrilt efter valborsfirande i stan men det var det väldigt ont om! Till slut hamnade vi i Vasaparken (?..) har jag för mig att det var. Men mycket till firande var det inte! En liten liten brasa som var gjord av ved och inhängnad och sen ett band som uppträde. Var bara där en stund och sen åkte vi hem till mig och firade med min goda tårta. Måste säga att jag blev chockad över att gamla valborgsfirandet i Enhörna där jag alltid var som liten är tusen gånger bättre och mer action än vad som finns i stan (!!), nästa år får det bli där! På bilderna kan man undra varför jag hade solbrillorna kvar hela kvällen men det var för att jag fick in något (en sten?) i ögat påväg dit, hade precis sminkat mig men det gjorde så ont och jag var tvungen att gnugga ögat så jag var utan smink på ena haha, och hade superont hela kvällen men när jag sov försvann det som tur! :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!