v 15

 

Tagen v14+3 men på kvällen (alltid mer svullen på kväll än morgon)


Tagna i lördags v.15+2, på den andra "håller jag in" magen allt jag kan haha ;)

 

Nu är det dags att lägga ut de här bilderna innan jag redan är i vecka 16 och får ta nya bilder ;) De andra bilderna är alltså en vecka senare och de är tagna på morgonen när magen inte är svullen så visst syns det! På kvällen är magen alltid spänd och svullen numera så den ser ännu större ut. Men jag tycker själv att det verkligen syns att jag är gravid, men med kläder ser det nog bara ut som att jag har lite mage och på jobbet tycker de inte att det syns nåt alls haha. Jag längtar tills det börjar synas! Bebisen är just nu 11 cm lång, så nåt har man ju därinne iallafall! Om några veckor har den dubblats till 20 cm och då börjar det synas på riktigt, längtar :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!