stress stress stress!!

med min tjockiiis <3

Vilken stress! Det är tre veckor kvar i skolan, eller snart två, och det är en jäkla massa som skall göras... Jag har två seminarium kvar (har påbörjat och ska göra klart förberedelserna inför fredagens ikväll), 3 föreläsningar och ett handledningstillfälle. Sen är det gruppexaminationen som är den 7-8 juni som vi skall förbereda, jag har bara läst halva boken än så länge men imorgon ska vi gå igenom i våran grupp hur vi tänkt göra och jag har iallafall förberett ett papper med ideér vilket är bra iallafall :) På torsdag är handledningen för det och sen jobbar jag 16.30-00.30. På fredag har jag en föreläsning och ett seminarium och på lördag jobbar jag samma tider. På söndagen ska jag försöka plugga lite och sen åka till Södertälje och sova där, på måndagen har jag en föreläsning som jag får se om jag går på och sen är det Jesso's student! På tisdagen det sista seminariet och sen har vi resten av tiden för att förbereda i grupperna och så kommer jag eventuellt jobba under veckan. På fredagen är det morfars födelsedag och vi ska hela släkten fira honom på båten. Sen på tisdagen är det också examination och så skall jag lämna in 10 sidors hemtenta som jag fick idag, det värsta är att jag inte ens läst kurslitteraturen eller gått på föreläsningar ännu på denna kurs så jag har ingen koll på nåt alls och det blir kämpigt på slutet.. Ska försöka att inte låta stressen påverka mig så mycket och ska försöka att göra mitt bästa så att allt blir klar och jag kan åka till min älskling :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!