Elliot 3 år!


Idag, precis vid klockan 11, är det exakt tre år sedan Elliot föddes! Han har gått från en liten skrutt bebis till en liten kille som är så härlig och pratar och gör allt, ja man blir ju så imponerad av allt han gör fast det är normalt :p Han är iallafall minst lika söt, om inte sötare än innan! Tänka sig att nu är han liksom en liten kille som sitter med raggsocker i sin egen mysfotölj och dricker juice ur finglas och äter räkmacka... Vad fort tiden går!!! Aldrig trodde jag väl att jag kunde älska någon så mycket och så himla pure som jag älskar Elliot! Som sagt, kärlek i sin renaste form... Imorgon blir det firande av min prins!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!