por tanto amarte me olvide de vivir


För att ha älskat dig så mycket, svämmade mitt hjärta över en dag, en pöl av tårar blötte ner min ensamhet. För att ha älskat dig så mycket, glömde jag bort mig själv.

För att ha drömt om dig så mycket, vaknade jag en dag och såg din frånvaro på den vänstra sidan av sängen som inte hade skrynklats. För att ha drömt om dig så mycket, glömde jag bort mig själv.

Efter att ha letat efter dig så mycket, blev det jag som inte hittade mig själv. Jag tappade bort mig på sorgens gata, efter att ha letat så mycket efter dig glömde jag bort mig själv.

När jag tänkt så mycket på dig så försvann alla anledningar att glömma dig. Du lämnade mig med dörren till framtiden låst. För att ha tänkt så mycket på dig, glömde jag bort mig själv.

För att ha älskat dig så mycket, drömt om dig, letat efter dig och tänkt på dig, försvann livet, och jag märkte det inte ens. För att ha älskat dig så mycket, glömde jag bort att leva.






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!