kusten

Bara en update for att saga att jag fortfarande lever :) Jag ar just nu nere i kusten, vi flog till Guayaquil i torsdags morse, det ar den storsta staden i Ecuador som ligger vid kusten och darifran tog vi en buss pa 2 timmar till Salinas dar vi ar nu, det ar verkligen superfint, lagger upp bilder nar vi kommer hem! Vi har bara chillat pa stranden i solstolar hela dagarna, saaa skont, du behover inte ens lyfta pa rumpan for att kopa cola eller glass for forsaljarna kommer forbi hela tiden haha. Nu har vi precis atit frukost och ska snart upp och ta grejerna for annu en dag pa stranden. Har varit molnigt varje formiddag sen vi kom och sen spruckit upp, jag har enbart suttit under parasol men har otroligt nog anda lyckats branna mig, fast inte i ansiktet som tur. Som sagt kommer upp med fina bilder har och pa facebook nar jag kommer hem pa fredag!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hello Habbiba. Skönt att höra att du har det bra jag tänkte på det i går kväll att du inte uppdaterar så mycket så skärpning Becca! Låter nice att ligga och dega på stranden i stället för att jobba i den här supervärmen som dragit in (i går kväll kl 21.00 var det 27 grader) man svettas ska du veta. Ha det bra och klappa om Nathan!

Pussar Anna

2011-06-29 | 09:10:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!