i ecuador

Nu ar jag framme, resan gick bra men det var typ 26 timmar och det sista var ganska sa segt :p Kom hit vid halv 1 pa natten till igar (alltsa halv 8 pa morgonen i sverige) och igar och idag vaknade jag kl 6, jetlag :p Igar var vi ute hela dagen inne i stan, satt forst pa en fin uteservering och det var jattevarmt och soligt, sen satt vi inne pa ett annat stalle till 8 pa kvallen da vi drog hem och sov. Brande ena armen och axeln som jag hade i solen och nasan trots att min ansiktskram har spf 15 och dessutom hade jag foundation haha. Solen ar ju stark har eftersom det ar sa hogt upp. Nu ar klockan halv 10 och jag ar fixad och klar for lange sen, snart ska vi ut en svang :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!