"mat"

Jag har ju fatt det till en vana att fota min mat och kanske mest efterratter vilket saklart ar en akomma fran bloggandet haha. Sa nu brukar Andres alltid paminna mig om att "ta ett foto till mina fans" sa har far ni lite utav det jag atit under tiden har, har tydligen nastan uteslutande fotat sotsaker men jag kan lova att jag atit annat ocksa ;) Maten har ar inte direkt annorlunda, de ater mycket soppa men det skippar jag, kyckling, ris... Mina favoriter ar rakor och ceviche som ar en kall "raksoppa" fast jag ater det egentligen inte som soppa for jag lamnar all vatska haha. Sen finns det massa konstiga frukter har och frukt overhuvudtaget ar valdigt billigt, for motsvarande 6,50 far du iallafall 10 mandariner, i Sverige kopte jag dem for 2,50 st usch :S Sa mycket frukt och mycket jucier, juice ute med farsk frukt kostar mellan 6 och 18 kronor sa det blir manga sana!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Med tanke på fotona av vad du stoppat i dig Becca så är nu den stora frågan är du säker på att det finns en baby där inne...kan det kanske tänkas att det är chockladkakor av olika slag som lever rövare i magen på dig?

Puss på dig Anna

2011-07-04 | 10:52:40




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!