tiden rácker inte till...

Dagarna, veckorna och manaderna gar ju sá himla fort! For ett ar sen var jag i en helt annan livssituation, tankevarld, miljo, ja i en helt annan varld helt enkelt an vad jag ar nu, sjukt hur livet andrats och visst ar det fullt av overraskningar... Skriver pá andres data sá darfor har jag inga svenska bokstáver men ni kan sákert leva med det. Den hár veckan har jag praktik, det ár sinnesjukt jobbigt att ga upp pá morgonen alltsá, jag ar van vid att ha nan enstaka tidigt dag ibland och hata den dagen men nu ar det en hel vecka med att ga upp innan 6, fyfan... det varsta som finns och det basta som finns e att sova! Speciellt nar man har nágon vid sin sida, det e sá sjukt svart att ga upp alltsá! Idag var jag hemma fran praktiken redan vid 12, somnade och vi sov till kl 2. Sen lagade vi (han) mat och vid 4 gick jag till gymmet, finally, zumba och core idag. Sen har vi varit och "stor"handlat pa Lidl och Willys och kom pa den basta iden att vi skulle rengora kylen innan och det blev att vi slet ut allt ur alla skap, nu ar det fint fixat men nu ar klockan 11 nar jag val satter mig ner och jag ska fasen upp om mindre an sju timmar, uhhhhhhhh vad hemskt... Ska val forsoka somna nu och om jag inte har halvdag imorgon med lar jag ma sjukt daligt, behover komma hem och sova mer annars fungerar jag inte...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!