källkritik och min historiesyn

Idag hade jag seminarium två som handlade om källkritik, var snarare en föreläsning än ett seminarium vilket inte passar så bra kl 8 (!!!) på morgonen då det är lätt att somna som det är... Orkade iaf hålla mig vaken och nu är jag så sjukt trött! Var hemma vid 11 och vid 1 åkte jag till Södertälje med Caroline och hämtade Elliot på dagis och så gick vi på stan, åt McDonalds och så mötte vi upp Jamie och gick och fikade. Var riktigt skönt att prata med honom, länge sen! Kom hem för 3 timmar sen och fick mat lagad av min älskling, asgott kött och världens godaste sallad, vattnas i munnen när jag tänker på den haha. Så bra att få service när man känner sig supertrött och seg! Har läst texterna till morgondagens seminarium som handlar om olika historiesyner och sen skrivit en sida om min egen histoiresyn, jag känner egentligen att jag inte har någon så det blev mest babbel... Bra dag iallafall :) Nu resterna av kladdkaka med glass och mys!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!