sleepmode till partymode

 

Segaste dagen ever! Bara varit hemma och sovit och velat sova och pluggat lite grann tills jag somnat... Igår kväll låg jag och läste om slaveriet i Romarriket vid tio-tiden då en kompis skulle ut här på Söder och på 10 (ok 40) minuter gick jag från sleep-mode till party-mode och vi gick till en bar här på Söder. Jag köpte bara en cider i och med my money issue haha ;) men vi stannade där till stängning och sen är det självklart efterfest eftersom jag bor så himla nära haha... Vid halv 6 däckade jag med kläder och smink på och har precis tvättat av gårdagens smink. Mmm en väldigt seg lördag resulterade det i men åtminstone har jag pluggat lite och det ska jag fortsätta med nu :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!