måndag



Visst är den nya bilden i headern fin? Maria tog den när hon var här i förra veckan och jag var inte sen om att sno den till headern, så mysig bild :) Nu är min sista jobbhelg avklarad på julbordet och som vanligt är man liite trött på julmaten redan innan julafton men ska ändå bli så mysigt med julmiddag. Idag har jag haft föreläsning och Jamie passade Nathan här inne i stan, sen tog vi en sväng tillsammans, jag fick ett par riktiga vinterskor i julklapp! Så himla underbart, halkade runt här nu när snön kom och jag behövde verkligen ett par riktiga fulvinterskor som bara är varma och vattentäta ^^

Har precis sett en film och nu ska jag läsa lite om Orientalism innan jag sover, på torsdag är det seminarium...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

han är så söt! gulligt med allt hår :)

2011-12-20 | 10:19:01
http://fashionstars.blogg.se/
Caroline- Mamma till Wilda

Den var superfin =)

2011-12-20 | 21:53:47
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!