torsdag


Min lilla kille ligger helt utslagen på soffan och sover, han verkar sova rätt djupt för en gång skull så kanske han kan sova en bra stund själv :) Kom hem för en timme sen och ammade pyttelite och så slocknade han, var med skolan ute på Riksarkivet imorse och letade fakta inför ett samarbete vi ska göra där vi ska planera en lektion utifrån källorna som finns där. Jag tror jag ska skriva om slaget vid Poltava då Karl den tolftes arme förlorade mot Ryssland och använda sparade dagböcker och sånt som finns där... Var uppe halv sju imorse och fy fasen det var inte kul! Bebis var inte med på noterna igår när vi la oss vid 9 utan höll mig vaken tre timmar till... Så det var inte kul att gå upp imorse kan jag lova!

Nathan har på sig en nyinvigd pyjamas på bilden från igår, den är supersöt, från Ecuador och i stolek "0-6 månader" wtf innebär det liksom?! Jag har tyckt den sett så himla stor ut men nu testade vi och den var bara lite lång annars satt den helt okej :) Man får passa på att använda alla kläder nu, snart lär de ju inte ens passa! 5 veckor är min lilla kille redan :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Vardagslycklig

Det gäller att hålla koll på garderoben. Elton hoppade i princip över stl 62, så dom plaggen blev knappt använda.

2011-12-15 | 21:12:28
http://vardagslycklig.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

fy för att gå upp så tidigt!



toksöt pyjamas :) det har förresten blivit min svaghet. finns inget sötare plagg!! vill bara köpa ännu fler till liam trots att han redan har många :)

haha 0 - 6 månader var verkligen superflum :p typ som att något av våra plagg skulle stå "xs - xl" :p

2011-12-15 | 21:52:43
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!