julpyntat

 

Inatt var en bra natt, Nathan vaknade första gången vid fem på morgonen (tror jag) och sen typ varje timme och åt men jag somnade om medans han åt så sov riktigt mycket. När han sen ville vara vaken vid nio låg vi kvar och bara myste, gud vad mysigt det faktiskt är att sova med bebis! Vi ligger tätt tätt mot varann och det är såå mysigt <3 Jag var ju rädd att jag skulle mosa honom eller något men man gör verkligen inte det utan jag ligger helt stilla utan att vända mig, jag som alltid låg och vände mig hela tiden förut. Sen var bebis glad och vaken några timmar på morgonen och nu vid tolvtiden somnade han och sov en stund på soffan och nu har jag lagt honom i vagnen där han sover vidare. Har ju vagnen bredvid datan här i hallen så det är perfekt för att ha honom nära ;)

 

Har knappt något julpynt i år, tycker det blir för rörigt här och jag har nästan inget fint heller. Det är det på bilden, två röda ljusstakar i andra fönstret och sen min fina snögubbeljuslykta som jag haft sen liten, ska visa den sen :) Granen är kvar i mammas källare, men det får bli en riktig jul här hemma nästa år när vi har vår nya lägenhet och jag kanske kan köpa lite mer pynt också...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

mysigt att julpynta! :)



ska vi säga nästa onsdag? :)

liam väger nu 4840g! stooor kille :)

2011-12-07 | 18:36:21
http://fashionstars.blogg.se/
tvåbarnsmamman madde med döttrarna charlie & emilia

Ja, de var något man mer eller mindre hade som en fobi, att inte hinna in och föda hemma, jag sa de till min sambo hela tiden :P "andra barnet går snabbare sägs det, tänk om vi inte hinner in?" :P Hans svar var bara, säg till i GOD tid innan då så slipper du föda hemma, haha. Men icke då :P

Ja, efter 5 minuter hon föddes så kom ambulans och körde oss in till förlossningen så allt fick "avslutas" där dvs klippa navelsträngen och sy 2 små stygn som behövdes och vara där i 2 nätter sen åkte vi hem, riktigt skönt! :)

Hur länge fick ni vara kvar på bb? :) med tanke på att du fick kejsarsnitt och så? :)

Jaha, ja alltså känna de där "dunkandet" och att man kan känna när dom drar därinne i magen, borde ändå kännas jävligt skumt. Träningsvärk säger du? Haha, fyy. Det låter inte alls så rockn'roll alltså, hatar det :P Skönt att du inte hade så ont efter för smärtstillande då :) Annars hade de nog varit förjävligt och jädra massa AJ kan jag tänka mig :P

2011-12-08 | 09:58:32
http://madeleineeidland.blogg.se/
Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Fin blogg och fina bilder!

Vad gör du?

Krams

2011-12-08 | 12:25:58
http://sandrasrum.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!