Sube sube para no poder bajar, suigue sigue para no poder parar

 

Nu när det är mörkt ute klockan fem känner man att man vill komma bort. Det sämsta med Sverige är defintivt mörkret. Men jag längtar till julen och har redan köpt risgrynsgröt (okej det kan man ju äta närsomhelst men köpte det för julstämningen) och pepparkaksdeg och former, men har ingen kavel ännu! Har insett att jag måste ta min laktosintolerans på allvar, igår och i förrgår kväll struntade jag i det och hade vanlig mjölk till stuvade makaroner och jag säger bara fuuuuck vad ont jag hade igår natt, förstörde slutet av min halloween-festkväll!! Klädde inte ut mig för det blev spontant, men nästa år vill jag ha nån välplanerad kostym! Igår var det alltså fullt upp men idag har jag bara tagit det lugnt och då menar jag bara tagit det lugnt! Var jäkligt länge sen. Hunnit med att städa lite grann men that's it. Och nu på kvällen sitter jag och skriver på examinationsuppgift. Sjukt stressad i skolan. Försöker bara få allt att gå ihop just nu. Minibreak på torsdag med 24-timmars kryssning med Jamie och syskonen. Annars, fullt fullt upp, bring it on!

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!