frustration

Jag blir så sinnessjukt trött på att vissa personer inte verkar ha något bättre för sig än att prata om mig!! Det ni borde tänka på kära vänner är att saker ni säger till andra går runt och runt och tillslut hamnar det här hos mig som sitter och är jäkligt frustrerad över att folk vägrar ta upp sina problem med mig direkt utan hellre öppnar någon slags klubb för att sitta och diskutera att jag gör si och så. Så jag säger det igen, snälla ni (och jag vet att vissa av er läser) om ni har något problem så är det bättre att diskutera det med mig så är det ur världen sen, istället för att jag får höra det från andra håll, för det får jag. Just so you know.




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!