med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting



ett land jag aldrig känt
med nya smaker att förnimma
steg som måste tas
och mina hyllor för mig själv
stolt som en bödel
som bara gör sitt jobb
väntar jag på frälsning
och förståelse

jag fattar ingenting...

jag fattar ingenting
och jag ser bara tecken
bilder säger stanna
bilder säger gå
vi pratar inte mera
eller gifter oss till hösten
saker förändras
när tiden går

imorgon aker jag hem! rattare sagt kl 4 imorgonbitti, planet landar pa arlanda vid 10 pa kvallen. kommer vara en lang dag. ar supertrott men denna dag ar inte slut annu, nu ska jag packa lite och sen ut for the last supper med min larare. bye bye england!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!